DROOMREIS.reismee.nl

waarom daar heen ?

Er wordt aan mij nog als eens gevraagd waar om naar zo'n koud land ?

(Nou het kan er heel warm zijn

Cool
Siberié // Mongolié in de zomermaanden )

En niet lekker naar een warm land zon zee en strand ?

Bij de keuze van onze vakanties keken wij nooit naar het weer maar gingen wij voor de natuur en cultuur tentje achter in richting ,Berlijn// Hongarije// Praag // Noorwegen alleen in dit land reisden we van hut naar hut /Zwitserland.//Oostenrijk enz enz. . De laatste jaren waren we naar Spanje geweest om dat mijn vrouw daar minder pijn had door het klimaat ,en ik moet eerlijk bekennen het beviel mij buitengewoon goed .Dat een ander nu alles regelde voor ons .Maar nu lukt het mijn vrouw helaas niet meer zulke reizen te maken .

En langzaam kwam het plan weer boven om de reis van mijn leven te maken , waar ik al jaren van droom ,mijn vrouw zij als je het nu niet doet ,komt er niks meer van en door een financiële mee valler en wat duwtjes van mijn vrouw en zoon /schoondochter en vrienden die zijden gewoon doen nu .Heb ik de reis besproken en al een aan betaling gedaan dus ga ik er nu voor .

Van vroeger af als kind zijnde trok Siberië /Rusland / Mongolië /China mij enorm aan de enorme uitgestrektheid van die landen de geweldige natuur /cultuur en de geschiedenis die eeuwen terug gaat .Toen ik wat ouder werd en steeds meer ging lezen over die landen , leek het me geweldig een keer in Siberië in zo'n hut te overwinteren met een stel boeken ,mooie muziek . Het is nu wat anders geworden maar niet minder mooi hoop ik . Het duurt nog wel een poosje voor het 2 Sept : is . Maar dat vind ik niet erg de tijd gaat toch vlug genoeg .Zo kan ik alles op mijn gemak voorbereiden .Visums regelen .inentingen/ wat wel mee moet .En wat niet perse mee moet bv. Veel lezen en op zoeken op de pc wat er zoal te zien is in St Petersburg / Moskou./ Beijing .Kan ik kijken of het klopt wat ik allemaal heb gelezen .

Tot de volgende brief

Vrgr jan

Reacties

Reacties

piet stols

Geweldig Jan, dat je die reis gaat maken en je droom uit gaat komen. Ik hoop dat je een fantastische reis gaat maken die al je verwachtingen ruimschoots gaat overtreffen.

Piet Stols

lucia

mooi stukje en noorwegen ligt nog steeds op mijn netvlies dus kan er nog van genieten als ik foto s zie ik hoop dat jij na deze reis ook nog lang kunt nagenieten

marelle

beleef mooie maar niet te spannende avonturen op je reis gr marelle

jan

Dat hoop ik ook ja wat spannend is wel leuk maar te spannend hoef ook niet meer voor mij
vrgr jan

d van riet

hoi Jan
neem ook wat nederlandse eitjes mee op reis is misschien wel ergens goed voor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!