DROOMREIS.reismee.nl

visums

Vandaag de reis visums in orde gemaakt .Voor rusland/Mongolié /China .Dan kunnen ze begin Juni op gestuurd worden enmaakt tiara toursze verder in order.Dat bespaard mij een reisje naarDen Haag /Brussel .Het visum voor Mongolié kan alleen in Brussel. Van de week nog nog contact gehad met tiara tours wat nu als er weer een vulkaan uitbarsting is?, En ik klaar sta compleet met rug zak en koffer met wieltjes en ze vliegen niet ? . Dan is het alternatief van uit Amsterdam met de treinnaar St Petersburg maar er komen dan wel 2 dagen bij tja ik zal niet klagen nog langer weg

Laughing
,maar het thuisfront denkt daar anders over
Frown
.Als ik in Peking ben en niet weg kan? dat is overmacht ik ben gek op chinees eten ,dus dan kan ik mij uitleven .Mijn chinees is niet meer wat het is geweest maar ja met handen en voeten kom je ook een eind . En Peking is wat groter als St Maartensdijk dus is er heel veel te zien en te beleven . Wild u ook is een aparte reis maken ? kijk dan op de site van tiara www.tiaratours.nl

Zo dat was het laatste nieuws tot een volgende keer maar weer

Ps Bedankt voor de leuke reactie hier en op mijn mail adres

Reacties

Reacties

Josien

Hoi Jan,

Ik kijk uit naar je verhalen wanneer je eenmaal over de landsgrenzen heen bent!!

Groetjes,
Josien

luus

bij dat thuisfront hoor ik dus niet he grinnik dat was iemand anders

thera

hallo jantje ja t komt steeds dichter bij .je geweldige reis maar t is je gegunt hoor je hebt het er altijd over .
maar missen zal ik je wel .kusssssssss thera

ED

Ja natuurlijk zal jij niet klagen ,dat is toch gewoon
We hooren jou nooit klagen .
Maar ga nou straks geen vulkaan dans doen in die trein zodat alles wat langer zal gaan duuren .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!