DROOMREIS.reismee.nl

Aanslag in de Metro van moskou

Het was toch even schrikke als je hoort over de aanslag in Moskou . Maar het duurt nog lang voor ik die kant uit ga .Ik maak me verder ook geen zorg over, er gebeurd zo veel allemaal in de wereld Zolang er geen negatief reisadvies wordt afgegeven ga ik mooi op reis .De voorbereiding geeft ook al veel pret en een fijn gevoel dat mijn droom toch nog uit mag komen .Als je verteld dat je die reis gaat maken heb je gelijk aandacht ,en krijg je veel vragen zoals ga je alleen ? Dan antwoord ik altijd, nee hoor de trein zit helemaal vol

Laughing
Mijn vrouw kan zo'n reis niet meer maken helaas ,en heeft mij aangemoedigd het zeker te doen nu je het nog kan doen moet je het zeker doen heeft ze gezegt Maar een reis maatje zou wel gunstig 'zijn de overnachtingen in de hotels zijn voor een persoon een stukje duurder .In de trein maakt dat niet uit en het verblijf in mongolié in die ger tent ook niet ,daar wordt je ingedeeld en kan je met chinese of russe of waar ze ook van daan komente zitten /slapen .Dat lijkt me juist zo mooi van zo'n reis anderre culturen ontmoeten .

wordt vervolgd

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!