DROOMREIS.reismee.nl

In Bijing

Hallo allemaal

Dit zal mijn laatse zijn van hier denk dit stukje kost al 5 Eu het is vreselijk duur hier inter netten .zitten 2 internet cafe 's hier in heel Beiijng en die zitten aan de anderre kant van de stad ik stuur dit van uit het hotel ..ik baal daar wel van maar jullie houden de verhalen te goed .De trein reis ver liep prima bij de grens van China schoven ze weer mongels onze coupe in . Van daag 18 Sep zijn we naar het plein van de hemelse vrede // de verbode stad // en de tempel van de hemelgeweest echt overweldegend allemaal daarna lekker eten bij de chinees .de rest laat ik zeker nog horen .echt jammer maar al mijn zak geld gaat er aan zo .

luuske en theetje mijn chat maatje kuske en knuff en de rest ook super bedankt allemaal voor de reactie

Reacties

Reacties

lucia

zo dat is echt jammer ja want iedereen geniet van de verhalen maar inderdaad kan ook straks thuis nog je kan toch niet alles in een keer erop zetten dus in die 2 jaar die we je geven komt dat best goed haha ik heb het druk op mijn verjaardag dus ga weer stoppen heb 2 katten op bezoek kusssssssssss knufffffff van je vrouwtje

Maddie

Ja, dat is echt jammer, dat Jan nu niet meer kan vertellen over zijn reis, want zijn verhalen waren altijd oergezellig

Is het geen idee om het allemaal op papier te zetten, en daar voor vrienden en bekenden een reisverhalenboekje van te maken? Dan hoeven we toch niets te missen van zijn belevenissen..al krijgen we het dan later...maar als het nu zo duur gaat worden..dat is toch ook niet leuk meer!?

Groeten aan Lucia. En aan Jan, natuurlijk...maar ik weet niet of hij nog in de gelegenheid komt om even achter de pc te gaan zitten..

Josien Mathlener

Hey Jan,

Wat jammer dat internetten daar zo duur is. Ik lees je verhalen met veel plezier, maar als het zoveel kost om ons allemaal van je reis mee te laten geniet moet je het toch maar eventjes laten. Geniet met volle teugen van wat je nu weer allemaal op je pad krijgt.

Groetjes,
Josien

peerke

hoi jantje hier peerke nog een keerke
ik heb gelezen en gehoord dat internetten daar zo duur is maar ik dacht dat jij een credit card had.kapitalisten zo als jij hebben die toch . of niet dan.
maar alle gek heid op een stokje ik lees verder dat alles goed gaat en dat je vandaag in de hemel bent geweest ver kochten ze daar ook bier???

en ook in de verboden stad wat is daar allemaal zoal verboden ?????de chinees smaakte goed las ik.
ook met je credit card betaald zeker????
morgen op naar de chinese muur en de hutong
ik zou zeggen veel plezier en hier nog even het laatste sport nieuws morgen feijenoord - ajax ik las dat ze bij
feijenoord geen keeper hebben dus veel sucses ha ha ha oja en nog proficiat met lucia die gaat morgen wel lekker eten met de creditcard hahhaha smaakelijk zou ik zeggen lucia
jantje ik zo zeggen nog een aantal mooie dagen toe gewenst en
het aftellen naar woensdag is begonnen luuske zit al
met smacht op jou te wachten hoor ik zou zeggen tot hoors op woensdag houdou en tot ziens groetjes peerke

Anja Hage

Hallo Jan,
Maak je nu maar niet druk dat je via dat duur internet niet meer kan reageren. Ik denk dat we al blij moeten zijn dat je tot op heden ons mee hebt kunnen genieten van je reis. Geniet zeker verder en schrijf alles verder op schrift, wat zeker goedkoper is en kan je na thuiskomst je verhaal nog doorgeven via de vertrouwde e-mail adressen aan iedereen. Nog een geweldige reis en alvast een goede terugreis naar toch weer je vertrouwde Nederland en naar je lieve familie.

pieter stols

Wat jammer nou Jan, Maar ik heb wel een idee. Als alle chinezen jou een cent geven, dan kan jij zelf in Bejing een internetcafe beginnen en kunnen wij weer van je verhalen genieten.

edje

Echt jammer jantje
Je had eerst met de pet rond moeten gaan voor dat je vertrok.
Maar je ging nu chinees eten schreef je op het laatst.
als dat goed bevallen is daar dan mogen ze in smerdiek wel uitgaan kijken alle honden en katten bezitters.
Wand zoals we van deze week op de tv hebben kunne zien is dat daaar de gewoonste zaak van de wereld en niet verboden
Dus jantje miauw of blaf je al.
Nou tot hoorens en als we niets meer van je vernemen alvast een goede terug reis
edje

astrid

Hoi Jan,

Jammer dat je niet meer kunt schrijven.
Ik heb er altijd naar uitgekeken.

Groetjes Astrid

Richard en Lilian

Hoi Jan, hier weer een bericht van je medereizigers.
Na de 9,5 uur lange vliegreis zitten we weer thuis met jetlag. Hoe is't met jou?
Groeten, Richard & Lilian

jan

Hallo allemaal
Nou Richard & Lilian .Ik ben ook weer veilig thuis en ook een behoorlijke jetlag .Ze warem heel blij dat ik er weer was, en ik ook dat ik weer thuis ben. Het was een super reis ,vrgr jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!