DROOMREIS.reismee.nl

De grote trein reis

hallo allemaal

De grote trein reis van zo'n 6000 km begon in Moskou . We werden om 21.uur op de trein gezet door Dimtri van tiara tours om precies 21.35 uur zette de trein zich in beweging . we waren met onze koffers bezig en dachte mooi : we zijn 3<> 2 friezinne eentje van Tineke 74 en haar ex shoondochter jitje van 36 en een reseverzeeuw .Maar helaas onze droom werd ruw verstoord .komt er een mogool de coupe in gestormt 2 tassen zo groot dat er bijna een olifant in past en nog wat losse tassen ,em een kartonnen doos waar een masage tafel in zat ,begint gelijkt jiltje haar rugzak onder de bank van daan te trekken want daar moest meneertje zijn hutkoffer staan ,maar de friezin liet even merken dat dat mooi niet door ging uit eindelijk zetten hij een van die tasse aan zijn voete eind en eentje op de gang de rest ging in de ruimte boven in de coupe waar mijn rugzak net nog bij kon .Het was een pracht gezicht die mongool bezig te zien tegen 2 stoere friezinne ,ik zat het allemaal mooi aan kijken van mijn bedje 2 hoog .Was ik wel heel blij mee dat ik boven sliep als je onder slaapt zitten ze mooi op je bed en nu kon op zijn tijd mijn tukkie doen of lekker poosje lezen languit .Al met al raakte hij alles kwijt die tas op ge gang een paar deuren verder .Het was er een die mongel als je een boekje zat in te kijken met foto's pikte hij het zo uit je hand tot wel 3 keer toe soms en mijn ruiten wissertje moest ik tot wel 4 keer toe uit zijn handen pakken wide hij zo graat mee nemen naar huis .Maar hij was al met al niet onaardig ruimde wel al ons vuil op en ging warm water halen voor de soep of thee ///koffie .Ze kwamen uit het hele land Dokkum//Deventer//Alfe aan de rijn ///Limburg??Apeldoorn// Nijverdal Enz enz .Sjors /Leo /Remy zijn op weg naar vietnam en dan door naar Australi'e Leuke knullen 20en 21 en 22jaar ..Een deurtje verder 2 stellen Babs //Martine //Roelof // Koen uit breda . zijn fanatiek nac suporters zullen nu wel schik hebben zo ik las van peerke

Frown
.gaan een reismaken van 6 maanden hebben onbetaald verlof aangevraagd ,en zo kom je van alles tegen in de trein .Onder weg stopte hij nog al eens kon je wat inkopen doen zo heb ik 2 keer lekkerre warme aardappels kunnen kopen van zo' n vrouwtje De restorantie wagon mochte we niet in zaten allemaal groepen in ik von het niet rg ook onderweg op die station's was veel leuker ook en veel goedkoper, ben wel geen zeeuw maar heb me snel aan gepast
Laughing
. Was nog een leuk incident zat een hoge pief in de trein van proctel en Campel de firma van de tandapsta en zeep poeder enz enz werd op een paar stations met mooie dansende dames en bij pasende muziek met spandoek goede reis gewenst , bleek dat tineke voor mijn neer zijn neus stond werd ze met een gebaartje met dat handje zo Japio doet of ze maar wide maken dat ze weg kwam , nou dat viel hele maal verkeerd zij liet duidelijk marken of hij wel fatsoen had ,ik zeg is die bobo nou besodemieterd en ging vlak voor zijn neus staan en heb hem in duidelijk brabants verteld dat wij ook mensen zijn en nog wat dinger die ik maar niet typ die komen niet door de cenzuur heen denk
Laughing
.Moet je niks op hebben met die verrekte bobo's .We konden er later hartelijk om . lache . Ik moet nu stoppe wil nog iemand bij . Morgen deel 2 van de trein reis .Het weer is prachtig 27 gr het bed is keihard en de stemming is prima .

dikke kusssen knufffff voor mijn vrouwtje luuske en mij mijn chatmaatje theetje en de heren een hand en de vrouwtjes een kuske

Reacties

Reacties

lucia

zo zo zie dat dik zijn best al heeft gedaan maar ik zet er maar geen mop op heb me wel vermaakt met je verhaal jan echt iets voor jou om het op te nemen tegen die bobo grinnik zou het ook gedaan hebben hier is het weer nu ook weer wat beter gister hele dag druilerig bijna maar ach binnen is het ook wel goed wel fijn zo n rare mongool erbij kan je nog eens wat tegen zeggen hij verstaat er toch niks van
kreeg nog een leuk mailtje van Kitty die geniet ook van je verhalen echt leu deze reacties allemaal he
zo als het goed is is het daar nu half 5 ongeveer hier dus half 11 dus ik stop er mee moet nog eten gaan maken knuffffff dikke kus van je vrouwtje

thera

hallo jantje

wat een mooi verhaal weer ,je maakt wat mee zo
maar dat horen we nog wel allemaal
je goed insmeren hoor anders verbrand je nog
maak er nog wat van tis voorbij voor je t weet
dikke kus theetje
en tot je volgende mooie verhaal
houdoeeeeeeeeeeeeeeee

astrid

Weer een leuk verhaal Jan.
Groetjes van ons tot het volgende verhaaltje

linda

Hoi jan

net weer iets voor jou kleine kabouter tegen zo bobo ken je wel whahahahahah leuk verhaal jan moest wel even lachen geniet er maar lekker van dat heb je verdiend groetjes lin uit alkmaar

Maddie

Ha Jan.
Leuk , weer wat van je te horen!
Ja...dat zijn leuke verhalen, jullie belevenissen in de trein!
En wat het weer betreft : vandaag mogen wij hier ook niet echt klagen: Het zonnetje schijnt hier ook nog uitbundig..en dat hadden ze toch niet echt voorspeld!
Ik kijk weer uit naar je vervolgverhaal, hoor!
Groetjes en liefs van Maddie.

kaaistraat

HAHAHAHA aanpakken die bobo's !!! viel vast niet op tussen de echte Mongels :)
En ik zou het niet te vaak over NAC flippos hebben.......hebben gisteren namelijk ten onrechte gewonnen van FEYENOORD !!! en nog een rode kaar aangenaaid ook !!!maar dat kwam door een scheidsrechter die in Mongolië ook totaal niet op zou vallen!!.

groetjes uut de Kaaistraat

pieter stols

Je maakt wat mee Jan,trouwens die friezin moet je te vriend houden. Ik mag ze wel die Friezen, ze zijn bijna net zo stug als Zeeuwen.En ze laten niet de kaas van hun brood eten en dat doen Zeeuwen ook niet. En ik kan het weten want ik ben er zelf ook een.

lucia

ooooo gaan we het over voetballen hebben nou oke mijn club staat voorlopig wel bovenaan dus wie had er nog wat maar inderdaad feyenoord had dit niet verdient

peerke

hoi jantje peerke hier uit holland ons mooie holland ja
ik heb je verslag weer gelezen vandaag.
gemaakt zo nog al wat mee in een paar daagjes treinen. maar dat hoort er allemaal wel een beetje bij denk ik
waarde gij als kabouter nie .n bietje bang dan van die
grote mongool toch nie zeker hij jantje giij as stoere zeeuwsebrabander bende toch nie bang van zone mongool. en hoe is het in het tentje slaapt het een beetje heb je ook al wat te eten gehad????? ben je ook al op excursie geweest????nou morgen weer veel plezier toegewenst. oja hier in holland gaan ze toch weer verder met rechts dus geen sp maar dat ander gespuis en dan heb ikook nog wat minder prettig nieuws
bij jullie in het dorp is een vrouw van 66 uit tholen dood
gereden door een knul van 24 niet zo mooi he maar het
leven gaat door op naar morgen op excurcie waa r naar toe???? jantje ik ga nu weer kappen en morgen weer een prachtige dag toe gewenst .peerke houdoe

Robin

Pak die bobo's maar is aan (6).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!