DROOMREIS.reismee.nl

het terelj natuur park

Hallo allemaal

ff een kort berichtje ben net aan gekomen in het natuur park we ariveerde om 6.30 in U;aan bataa .aan de grens duurde het 6uur bij elkaar voor we verder mochten ,ze klommen zelfs op het dak en met een hond door de trein Heb hele leuke verhalen uit de trein , maari k ga eerst wat eten en dan poosje piat ben best wel moe meer als een uur over een weg waar meer gaten in zaten dan normale weg maar weil super mooie natuur . Dus al met al is het een super reis . van midag of morgen nog meer het is nu etens tijd hier .Het is hier nu 12.47 uur en bij jullie 6.54uur

een dikke kusssen knufff voor luuske & theetje

Wink
en de rest de mannen een hand de dames een kus houdoeeeeeeeeeeeeeee

Reacties

Reacties

lucia

zoooo heee eindelijk weer een berichtje van onze vacantie man
wat zal jij zere billen hebben van dat gerammel maar daar kom je wel overheen hoor want verder geniet je wel en dat is het belangrijkste daar hebben we het voor gedaan he dat het echt een onvergetelijke reis voor je word zo dat is serieus zeg mag ook wel he knufffff dikke kus van je vrouwtje hier is alles goed

thera

halloo vakantie man dat is ff geleden zeg
maar wel weer fijn om wat van je te horen zeg
en smeer je blilletjes maar goed is dan is het zo over hoor
dikke kus en knuf van theetje
en geniet met volle teugen janneman
houdoeeeeeeeee

Maddie

Ha, die Jan.

Wat leuk om weer wat van je te horen....ik dacht : Het is over met de mooie verhalen, hij kan niet meer achter een pc...maar het is je toch weer gelukt!!
Ik verheug me op je treinverhalen, want ik begrijp dat we die van je tegoed hebben. Maar rust eerst maar lekker uit, hoor..
En..heb je toch midalgan meegenomen? Dan is de pijn zó over, hoor! (Wel goed uitsmeren, dan werkt het het beste!!
Nou...in afwachting op je spannende , leuke , verhalen...Groetjes en liefs van Maddie

peter

zo jantje eindelijk dan aangekomen in ulaan baatar
nu op naar je gertentje op het gerkamp ik heb gezien dat je al snel internet hebt gevonden in dat kamp
of is dat ergens anders , en ik lees dat je bij aankomst al direct je creditcard heb moeten trekken maar ja wat maakt het uit he kapitalist
jij hebt geld zat ha ha ha
en daar krijg je dan ook weer wat te eten voor ik ga nu
mijn kofie op dringken want die word koud he
hoe is het weer daar ??? ik ga er nu mee kappen
want ik moet naar geertruidenberg
nog een prettige dag verder en veel plezier in je tentje

groetjes en houdoe

Kaaistraat

Hoi hoi,
Mooie omgeving daar. pas je op voor de beren en lynxen ??

groeten,

Pieter Stols

Zo Jan, je bent nu echt in de binnenlanden. Ik hoop dat je veel moois gaat zien in dat natuurgebied.Daar ben ik als natuurliefhebber natuurlijk erg benieuwd naar.Ik verwacht wel wat berenfoto's, maar pas op als je daadwerkelijk een beer tegen mocht komen. Je weet het maar nooit. Het is toch een wild dier. Al kan ik niet geloven dat er een beer bestaat die jou iets aan zou willen doen.

peter

hoi jantje hier nog even een leuke mededeling

dat flut clubje uit rotterdam
heeft weer eens verloren
van dat clubje uit breda goed he ha ha ha ha slaap
maar goed jongen en veel plezier en kijk genot de
komende week
o ja het was 2-0 voor nac

groetjes peerke houdoe jantje en meschien tot morgen

Willy

Ha die Jan,
Fijn dat je weer online bent. We kijken uit naar je volgende verhaal. Maar doe maar rustig aan want die treinen daar is ook niet alles, eerst maar even bijkomen van alle indrukken die je hebt opgedaan. Veel succes in je tent.

Groeten, Willy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!