DROOMREIS.reismee.nl

excursie Moskou

Hallo allemaal .

Dit word voorlopig mijn laatse verhaal strak om 20.00uur worden we naar de trein gebracht ,en begint de grote trein reis om zondag morgen 6.00 plaatselijke tijd aan te komen in ulan baatar en van daar worden we naar dat naturpark terelj gebracht en hoop ik gaan te genietten van de ruimte en de natuur en uit te puffe van de drukke steden ,ik hoorde vertellen dat het af en toe lukt daar te internetten dus dan hoor je mij wel weer hoop ik . Nou van daag was het weer aan poten nu achter de gids aan was in het engels dus heb er niet veel van kunnen volgen ,eigen schuld had ik maar beter op moetten letten op school maar als ik dacht dat het intersant was vroeg ik om een vertaling aan jan .de Jan die zo snurken kan

Laughing
We zijn met de metro van hier naar de stad gegaan met een gezelschap van 17 man//vrouw .En weet je thera wie er ook bij was ?? De jufrouw die toen die voorlichting gaf in Gilze ze kende mij nog gelijk
Laughing
.Zij gaat met een groep mee met de peking expres jammer he
Laughing
In Moskou de bekende plaatse bezocht Rode plein met het mousuleum van Lenin maar de meeste wilde niet naar binnen ,Hij zegt wel niks meer, maar had hem wel graag gezien ,Stond zo'n lange rij .daar na nog wat rondgelopen het is toch een indrukwekkend gebouw dat kremlin Het balcon van waar die heren met die brede glimlach de parade's af nemen .Daarna kregen we ff de tijd voor wat te eten en te winkellen was eigelijk wat te kort 45 min is een winkel straat van een km lang .Stonden veel van die gekleurde lui met briefjes als je bij hun wat kocht kreeg je 50% korting ik had 2 dus dacht mooi krijg ik 100% korting ,maar dat had ik verkeerd begrepen schijnbaar .Toen ben ik maar een heerlijke soort super tosti gaan eten en een bakkie koffie nou ja bakkie het leekwel eendrinkbak van een hond zo groot .Verder hebben een metro tocht gemaakt je weet echt niet wat je ziet zo mooi sommige stations zijn met pracht verlichting en veel schillderije en beelden .Daarna een boot tocht gemaakt zie je het kremlin van een anderre kant ook weer indrukwekkend duurde ruim een uur .Van af de boot een korte wandeling naar de metro en terug bij het hotel we waren 17.00uur terug gelukkig had ik dat verkeerd verstaan dat het wel 19.00uur kon worden zo dat was mijn re?s verslag van van daag .

?k voel me af en toe net een k?nd ?n een snoep w?nkel dat ?k zo in re?s mag en kan maken ,met zoveels moo?s

gister koste het internet niks nu kwam er zo'n meneer in een pak uit het oude sovjet met een bijpassend gezicht stond wat tegen me aan te lulle bleek dat het nu geld kost 100 roebel is toch weer 2.50 eu ik bewaar het bonnetje wel kan ik het mischien aftrekken voor de belasting

En Theo gaat het goed met je gezondheid ? Hier wat adresse van mede broeders Bb?xoa en van z?jn broer Bayangol woond aan de tbepckar no 21 moscou ?k heb gezegt dat j?j zoual vast contact zou opnemen ..Nou peerke ?k had helaas geen t?jd voor een terrasje z?jn er wel h?er hoor maar b?j het rode ple?n lopen de pr?jzen op tot meer als 5,00eu voor een bakk?e ?s een hoop geld voor wat bru?n water .En roland ze kennen geen legg?ng h?er dus boeken met d?e handel

Tongue out
Zo dat was het weer en het volgende verhaal ?k zou het n?et weten . .En luuske hoe gaat het met de e?ren handel Ö .Luuske en m?jn chatmaatje theetje een d?kke knuffel en kussss van kb .En ?eder ander de heren een hand de dames een kuss

Jan u?t Moskou

houdoeeeeeee

ps ?k ga nu lekker eten

Tongue out

Reacties

Reacties

Riet Korevaar

Je hebt het goed naar je zin he jan
Nou geniet er maar van
En neem een biertje van me
We denken aan je

Groet
Riet

Maddie

Ha Jan.
Bedankt voor je verhaal!!
Wat moest ik lachen , toen ik dat van dat kopje koffie tegenkwam, hahaha!! Dat zijn, wat je daar noemt, geen Haagse bakkies!!
Verder nog een fijne reistijd!!Geniet er maar lekker van!! Groeten van Maddie

lucia

het gaat niet zo goed met de ei fabriek maar jij hoeft daar niet minder om te eten hoor grinnik
maar ben nog steeds blij dat het waar maakt wat je er van gedacht had echt super en het volgende verhaal ach we hebben nu al zoveel moois gehad dat wachten we wel af kusssssssssssss en knuffff

p marijnissen

zo jantje dan gaat nu het treinen beginnen
nou ik zou zeggen maak je borst maar nat de komende dagen want er staat je heel wat te wachten denk ik . maar wij hier in holland zitten nog steeds met de grote vraag wat jij zondag morgen in st peterburg hebt gezien meschien komen we er nog wel achter????maar nu op naar ulan bataar .o ja voor een terasje moet je de tijd nemen toch zeker met al die mooie mokkeltjes maar ja dan maar in de trein aan de wodka dan slaap je s,nachts vast lekker.ikzie ook in je voorlopig laatse verslag dat je je russiesch al aardig op gehaald hebt of is het een nieuwe cursus mongools of zo en dat met die kortings bonnen nou jan ik dacht dat jij wel een stukske slimmer was. en de koffie is nog slechter dan bij ons de senseo. en dat bonnetje kunde gerust weg gooien hoor want zo,n kapitalist als gij
krijgt toch niks terug van de belasting.
en nu op naar 8uur dan kunde weer vertrekken op naar ulan bataar en een leuke trein reis toegewenst kedeng kedeng tjuk tjuk kedeng kedeng tjuk tjuk ga zo maar vier dagen door . naar het nederlands efltal kijken de groetjes van ons allemaal houdoe en bedaangkt en tot wederhoors peerke

thera

hallo jantje
ja dat vrouwke ken ik nog wel die was echt vriendelijk he
en wie onthoud dat koppie van jou niet he hihihihihi
maar kom maar een lekker bakkie senseo drinken hier hoor hahahaha ik weet wel dat jij dat zo lekker vind
en wat dat bonnetje betreft nou die krijg je wel van mij nog hoor hahahaha
nou janneman suc6 in de trein
en tot het volgende verhaal
dikke kusssssssssss thera
houdoeeeeeeeeeeeee

divar

hoi Jantje wat krijg zoal te eten blinis schijnen ze daar ook veel te eten.
zet je ook nog wat foto,s op de site
maf ze lekker

Annie

Hoi Jan,

Net al je reisverhalen gelezen. Klinkt allemaal erg leuk en goed. Geniet er maar flink van.

Groet Annie

Pieter Stols

En dit verslag kwam weer van onze correspondent in Moskou.De welbekende heer Jan van Tilburg. Maar nu gaat hij Moskou verlaten en gaat op weg naar de binnenlanden van Rusland, om vanaf daar verslag te doen. Wie had dat gedacht van Jan?

Richard en Lilian

Hallo Jan,
Wij zitten op dit moment in hotel Victory in Irkoetsk en gaan morgen (vannacht) richting Mongolië.
We hebben je reisblog gevonden en sturen je later nog wat actiefoto's van je op.

Groeten, Richard en Lilian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!