DROOMREIS.reismee.nl

Deel 2 laatstedag in St Petersburg

Zag onderweg nog een 2 oud militaire op zo'n plat wagentje zitten met een riem vast aan het wagentje waren hun benen kwijt geraakt in een oorlog zaten te bedellen .Gelukkig gaan wij anders om de militairen heb er een foto van gemaakt .Het doorsturen van de foto's lukte me nu niet ik kan ze nergens meer terug vinden op de pc .Probeer het later nog wel is .De doorgaande wegen zijn wel prima allemaal goed geasvaldteerd zou je prima op kunnen fietse thera beter als op die kinderkopjes

Laughing
Zo nu ben ik bij de kerk aan geland heb het ff op gezocht die heet de ST-Isaackathedraal is nu eigelijk meer een muzeum .Zit een gouden koepel op die is op 2 na de grootste van de wereld zij stamt uit 1858 hebben er 40 jaar overgedaan er zitten maar liefst 24000 geteerde palen onder om het enorme gebouw niet weg te laten zakken in de drassige grond.Er zijn zo' n 500 schilderije //beelden //mozaieken te zien foto's volgen later .het is zo hoog zo indrukwekkend dat mij weer woorden te kort schietten . Nou Robin aan alles komt een eind veel suc6666 in je nieuwe schooljaar .En malik jij mag morgen ook weer naar school en je pa en ma mogen weer gaan werken en de groetjes van pa in Rusland Wat klingt dat mooi he ?
Laughing
.Zal je oma niet plagen ?? doe ze maar helpen en Robin loop jij ook is binnen bij oma dat vind vast leuk . En Peerke ik heb maar geen pilsje genomen het laatse stukje ging toch al wat moeilijk .Gelopen van 10.00uur tot 16.00uur ff wat gegeten en toen weer verder .Op de kamer gekomen eerst lekker ff gerust >moet straks nog nog ff fit zijn 23.55 gaat het treintje hebben wel een slaap coupe hoor .Zo was weer een heel verhaal bij elkaar. Ik geniet op het moment van elke minuut . En wanneer het volgende verhaal komt ik zou het niet weten ???? heel veel groetjes aan mijn Luuske en Chatmaatje Kusssss,en een lekkerre knuffel .En de rest de heren een hand en de dames een kusje en nog maals bedankt voor de reactie;s

vrgr jan uit Rusland

houdoeeeeeeeeeeee

Reacties

Reacties

Robin

Bedankt :D.

Wat kan je toch goed typen ;):$.
Nog veel plezier en suc6 met lopen ;)

xxx

divar

Jantje lekker slapen in de trein je weet wel kedengkedeng kedeng

lucia

zo het water loopt me in de mond als ik dit allemaal lees maar de foto s komen thuis wel kan ik ook mee genieten kussssssss

thera

hoi jan
zozo wat een verhaal zeg
je zit er helemaal vol van nu al als ik het zo is lees
nou luuske kan de lolletje op hoor als je thuis bent
ik had al gezegt trek er maar 2 jaar voor uit hahahah
nou jantje slaap lekker in de trein
en niet eruit vallen he lol
dikke kus thera

poetin

De Opstandingskerk van Onze Heiland wordt ook wel de Kerk van de Verlosser op het Bloed genoemd, omdat deze is gebouwd op de plaats waar tsaar Alexander II werd vermoord. Deze kerk in oud Russische stijl is van binnen van onder tot boven prachtig versierd met mozaieken. Een echte must-see in St. Petersburg! waar de naam bloekerk van daan komt

peter marijnissen

hoi jantje hier weer een berichtje van peerke
ik heb gelezen dat het weer een drukke dag is geweest weer van alles en nog wat gezien en gehoord denk ik maar nu maar weer op naar de volgende dag lekker treinen ku tuk tuk ku tuk ik las dat je bijna een uur later vertrekt dan in het reis verslag
ach ja vandaag geen pintje gehad dan morgen maar een dubbele of een lekkere wodka en op naar moskou
morgen heb je toch tijd zat in die tuk tuk ke tuk en kan je op je gemak nog eens terug kijken op die mooie dagen in st petersburg en nu op naar moskou
groetjes van ons allemaal uit de mai
houdoe

Maddie

Nou, Jan, dat was weer een heel verhaal...jammer dat het niet lukte om de foto's te plaatsen, maar dat houden we nog tegoed, hoop ik !
Ook hoop ik dat je na vandaag weer de mogelijkheid zult krijgen om je belevenissen via de pc met ons te delen!!
Het is zó leuk om je te "volgen" op je reis...het is gewoon een beetje meebeleven..
erg leuk, hoor!!!

Nou, Jan,welterusten en voor morgen weer een belevenisvolle dag. groetjes en liefs van Maddie.

ed

Heb je wel de wekker gezet jantje in de trein,wandt als je dit zo allemaal leest kan ik mijn er iets bij voorstellen dat je lekker licht te slapen vanaldie prachtige momenten.
Maar wij weten inderdaat nog steeds niet wat je nu gezien hebt
Als je straks terug bent in de bewoonde wereld van smurdiek kunnen we beter het kantoortje leeg halen voor een avond en wat je daar je reis verslag komt vertellen aan iedereen .
Dan hoef je het mischien maar een aantal keer opnieuw te vertellen.
Want je maakt er toch wel iets moois van hoor jantje
Nou de rust
doeiii ed

pieter stols

Nou jij maakt het wel daar in Rusland Jan. Goed dat je alles wat je ziet en meemaakt opschrijft, je zou het anders nog vergeten. Het is zoveel! En zo blijven wij ook op de hoogte. We blijven je volgen Jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!