DROOMREIS.reismee.nl

goedemorgen Nederland

Zomaar ff kort .heb net wat raars gezien ik keek naar buiten zag ik iets wat ik 3 dagen niet meer heb gezien

Laughing
.Heb net de kamer gehuurd tot vanavond 23.00uur ,normaal moest ik er om 12.00uur uit zijn . Maar om met mijn spullen hier in dat dagverblijf te zittenzag ik niet zitten tot 23.00uur dan komt de reis juf mij halen om op de trein naar Moskou te zetten kom morgen vroeg 7.05uur aan .Nu maak ik er een relax Dagje van heb een muzeum op het program staan ,en verder zie ik het wel .Ga zo eerst lekker ontbijten . Peerke je houd me wel in de gaten zie ik leuk hoor
Laughing
doe de groetjes terug ,en thera jij aan Tante nel svp .Het zal nog tegen gaan vallen denk wat de pc betreft kan ik hier zomaar gebruik van maken zonder kosten nog wel ,en daar houd jantje wel van
Wink
Nou dat was het wel weer , hoop vanavond meer te kunnen vertellen dikke kus //knuffff voor mijn Luuske en mijn chat maatje
Wink
en de rest een zonnige dag en nog bedankt nog maals voor de reactie's

houdoeeeeeeee

Reacties

Reacties

thera

hallo jan
weer een dag t gaat best snel allemaal
en ja peerke houd je goed in de gaten he hij vind t geweldig dat je dit zo doet en kan
en ik zal woensdag zeker de groetjes doen aan tante nel
en luuske en ik zijn zo afentoe toe gezellig aan de chat
we roddelen heel veel over je hihihiihih lol
nou jan tot vanavond we wachten op je verhaal weer \
maak er een rustige dag van en een mooie
dikke kus van thera

lucia

ja jan leuk dat je het gezien hebt maar je zet er niet bij wat ???????? ik denk ik denk de zon hahaha en wat betreft roddelen nou ja zal ik er over zeggen nee ik doe het maar niet dikke kusssss en veel plezier vandaag en tot het volgende mooie verhaal

p marijnissen

goeie morgen jantje je laat ons wel lekker in de duisternis maar goed maak er maar weer een mooie dag van
en neem vandaag maar eens een lekker russish biertje
of wat sterkers wod ka of zo want dat zal jede komende dagen wel nodig hebben nog veel plezier in de duisternis de zon of zo meschien????
groetjes van iedereen hier doei

Robin

Veel plezier in het museum. We zullen er vast wel wat over kunnen lezen.

Dinsdag moet ik mijn boeken halen en woensdag heb ik mijn eerste schooldag. Blegh was het maar langer vakatie.

Groetjes, je kleindochter.

Maddie.

Hallo Jan.


Een hele fijne dag, ik kijk weer uit naar je verhal, vanavond..
Zet je er dan ook weer foto's op? Ze zijn prachtig, hoor! Die van die mooie bloedkerk heb ik doorgestuurd naar Martijn, die zal hij ook wel heel mooi vinden...dat is wel wat anders dan de Grote Maria kerk in Goes...
Nou Jan, oh ja...het zonnetje schijnt hier ook, voor de verandering!!
Groetjes van Maddie.

kaaistraat

Heb je niets anders te doen dan achter een pc te kruipen ?? ;) ga rondkijken , gek.
plezier.......
groeten uut de Kaaistraat

Pieter Stols

Fijn te horen dat alles goed met je gaat Jan. Ik weet niet of er enig nieuws uit Nederland tot je doordringt daar in het verre Rusland. Maar het goede nieuws hier was dat het rechtse kabinet niet doorgaat. Maar misschien had je het al in de Pravda gelezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!