DROOMREIS.reismee.nl

goede morgen nederland

hallo allemaal

ff kort <> eerst lekker gedoucht's het is in het hotel kraak helder en prima bedden alleen de entre is van de tijd van napoleon het hotel is er later boven op gezet we zitten hier 6 hoog .Van die bosbranden is mij hier niks van bekend ,heb ff de krant op internet op gezocht maar ik kom daar niet in die buurt . Leuk al die reactie het type gaat nu goed heb een knopje ontdekt dat het toetse bord omzet .Het is hier nu 8.15 ik ga lekker ontbijten .

Kuske knuffel voor Luuske en mijn chatmaatje Malik //Robin en de rest de hartelijk groetjes uit Rusland jan En bedankt voor de leuke reactie

doeiiiiii

Reacties

Reacties

p marijnissen

je bent er lekker vroeg bij rusland
een prettige dagverder
o ja de sp heeft zich nu ook weer aangelmeld om ons lekkere landje te mee te regeren ik ga nu kappen want ik moet gaan werken hele mooie dag verder weer toegewenst groetjes peerke

thera

hallo jantje
weer een nieuwe dag voor je
ga er lekker van genieten
en je sneeuwboots al aan jantje ,want ik leesde dat er sneeuw aan kwam
maar dat zal wel meevallen denk
we horen weer graag van je
knuffel van je chatmaatje

Maddie

Hallo Jan.

Leuk je berichtje te lezen. Jew was zo te zien ook al vroeguit de veren!! Of is er soms sprake van een tijdsverschil..ik dacht toch van niet?? Maar ik weet het niet zeker...(?)
Maar ff zonder gekheid : kun je je daar toch een beetje verstaanbaar maken? Want ik neem aan dat de st. Peterburgers niet allemaal Hollands praten..?
Nou, Jan, een hele fijne dag! En ik kijk uit naar je vervolgverhaal vanavond!!
We genieten op deze manier allemaal een beetje mee met jouw reis!!!
Groetjes en liefs van maddie.

Robin

Klinkt allemaal super gaaf :D.
Groetjes terug ;)

Margreet en Dirk

Hoi Jan,

Mijn nieuwe Dirk en ik zijn blij dat je het zo naar je zin hebt daar, geniet ervan, wij gaan binnenkort ook naar moskou en sint petersburg, liefs van Margreet en Dirk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!