DROOMREIS.reismee.nl

geland in petersburg

Hallo allemaal ik had een prima reis alleen bij de landing zag het vliegtuig een bekende denk

hij zwaaide zo met zijn vleugels phoe phoe .het regende pijpstelen toen wij aankwamen en gaat het nu nog onweren ook .Het hotel is op gericht door Napolion en daarna nog een keer op geknapt denk ik maar ik zeur niet wilde zelf een buget hotel,alles is wel schoon ik kan slapen,wc wassen op de gang maar ze zijn vriendelijk . we hebben meer als een uur gereden voor we bij het hotel waren, (wonen ook 6 miljoen mensen is dus een slag groter als Smerdiek) hebben eerst nog 3 andere afgezet en hier ben ik de enigste hollander.heeft ook voor delen heb de pc voor mij alleen Maar ja mijn klein zoon heeft me ruschi's geleerd dus ze maken me niks hihihihih/ . ik wil nog wel ff zeggen dat ik wel blij ben dat mijn vrouw luuske mij deze kans geeft om het allemaal te beleven

Wink
altijd smorgens een lekker bakkie en ook mijn praatje smorgen met theetje ,moet ik ff misse ,maar ik ga er wel van genietten en wat zijn 3 weken op een mensen leven >Het is hier nu over 21 uuur het zal niet laat worden. Ik ga .morgen eerst de bloed kerk bezoeken en dan zie ik wel verder . Heb een mooie regen cap bij me zou ook maar zonden van het geld zijn als die ongebruikt mee terug gaat
Laughing
. Ik weet niet of een van jullie wel is op een ruschis toetse bord heeft getikt maar maar dat is wel ff zoeken .maar het is aardig gelukt . nu ga mijn bolletjes met lekkerre ouwe holandse kaas
Tongue out
opeten . morgen weer een verhaal

. vrgr jan

d

Reacties

Reacties

thera

hallo jan
wat ben ik blij dat je reis is goed verlopen
dus geniet ervan he
groetjes thera

lucia

ben blij wat te lezen gelukkig geen problemen gehad dus bij de douane en inderdaad wat is nu 3 weken zijn om voor je het weet dikke kus tot het volgende bericht

Kaaistraat

Blij om te lezen dat alles in principe goed verlopen is... en dat vliegtuig zag geen bekende... de piloot was gewoon dronken ( niet ongeweoon in Rusland;) )

groeten uut de Kaaistraat van ons

p marijnissen

hoi jan nog een prettige reis toegewenst
nog maar 22 dagen schiet al op he
heb je nog geen hijmwee naar luuske
dat komt dan nog wel in die 22 dagen maar morgen
in ieder geval weer een mooie dag toegewenst
en veel bekijks in de bloed kerk maak vooral veel foto,s groetjes peerke

Josien Mathlener

Gelukkig is de reis voor zover goed verlopen. Ik wens je een heel fijne en interessante reis toe. Ik kijk uit naar je volgende berichten en hopelijk ook foto's. Veel plezier en pas goed op jezelf.
Groetjes,
Josien

Maddie Paape

Fijn hoor Jan, dat je goed bent aangekomen !
En, smaakten de bolletjes met kaas nog?
Ik zal het nu echt gaan volgen, hoor, als je je belevenissen met ons deelt. Leuk, leuk, leuk !
Nou, geniet maar lekker van je droomreis, en je maakt toch zeker wel veel foto's? Dat zijn de beste souveniers, hoor! En die willen wij ook graag zien , als je terugkomt!! Maar nu eerst lekker genieten!!! Groeten van Madde

willy

Tjonge Jan, je hebt het toch maar voor elkaar!!!! Fijn dat je goed bent aangekomen en dat hotel dat ben je al helemaal vergeten als je in dat 5 sterren hotel in China zit. We rekenen op mooie foto's. Groetjes en welterusten in dat grote Rusland.
Willy

pieter stols

En dan is het opeens zover Jan, je bent in Rusland. Het is begonnen! Maar wat is die bloedkerk waar je naar toe gaat morgen? KLinkt een beetje sinister. Toch geen occulte toestand? Het zal wel niet denk ik. we gaan er nog wel van horen.

Ed

Nou het is zover jantje je droom is begonne geniet er van.
En wat betreft dat rusiese toetse bord ,dat maakt voor jou toch helemaal niets uit op het gewone bord moet je toch ook nog zoeken Doeiiiiiiiiiiii

Anja Hage

Hallo Jan,
Ondanks een harde landing ben je gelukkig heelhuids aangekomen. Ik hoop dat je bijzondere mooie weken tegemoet gaat. Geniet van elke dag!!!

Groetjes,
Anja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!