DROOMREIS.reismee.nl

nog 3dagen

Het weer in Siberië


29 augustus

Zonnig

Max: 20 °C
Min: 5 °C
Zonduur: 80%
Neerslagkans: 5%

30 augustus

Zonnig

Max: 22 °C
Min: 6 °C
Zonduur: 80%
Neerslagkans: 5%

31 augustus

Zonnig

Max: 23 °C
Min: 8 °C
Zonduur: 80%
Neerslagkans: 10%

01 september

Vrij zonnig

Max: 24 °C
Min: 9 °C
Zonduur: 80%
Neerslagkans: 20%

02 september

Vrij zonnig

Max: 27 °C
Min: 10 °C
Zonduur: 85%
Neerslagkans: 10%

Dit weer ziet er heel wat beter uit als op het moment hier

Dit wordt mijn laatste bericht voor ik vertrek .alles is geregeld de visums, voucher voor de hotels, inentingen ,Russisch en Chinees geld is makkelijk dat je gelijk als het nodig is wat kan betalen ,later kan je altijd nog bij pinnen .De koffer en rugzak zijn in gepakt . Donderdag 13.00uur vliegen van af schiphol richting St. Petersburg om daar 17.30 uur te landen locale tijd ,Nederlandse tijd 15.30 uur .Dus een tijd verschil van 2 uur .Dat zal best wel wennen zijn die tijd verschillen voor ik in China aankom is er een tijdverschil van 8 uur .Ik hoop dat het overal gaat lukken om mijn belevenissen door te kunnen sturen ,is leuk voor het thuisfront en leuk voor mij om te doen .Het is en blijft voor mij een enorme belevenis zo 3 weken alleen op pad .Het is toch heel wat anders dan een weekje Bourtangen,

En van daar naar het Fontana therme bad in Nieuweschans.Heb er wel altijd heel erg van genoten daar, is echt heerlijk om even te ontspannen in zo'n bad . Dit is heel wat anders zo te lezen wat me te wachten staat, zal ik na die tijd nog een weekje naar Nieuweschans moeten om bij te komen ,maar ik ben bang dat het thuis front daar heel anders over denk.

Laughing
Het hotel in China is echt prachtig neem is een kijkje http://www.bjdongfanghotel.com/
Tongue out
.meer heb ik op het moment niet te vertellen .Alleen nog een compliment voor tiaratours.nl die tot nu toe alles keurig hebben geregeld en of je nu belt of een mailtje stuurt je krijgt keurig en vriendelijk antwoord .Hoop dat het volgende bericht uit St. Petersburg komt . en een ieder die tot nu toe via mail of op mijn blog hebben gereageerd hartelijkdank daar voor. psssssst ik vind het wel steeds spannender worden

Vrgr jan

Reacties

Reacties

Anja Hage

Hallo Jan,
Ik wens je een geweldige onvergetelijke reis toe.
Geniet van elk moment.

Hartelijke groet.

martien

goede morgen jan,

nog 3 dagen , en je gaat de weide wereld in , hoop dat je een fijne reis hebt , en dat je veel kunt beleven op deze reis , ja zal wel veel indrukken meemaken , wens je een fijne tijd toe en geniet er van , van je droom .

van deze kant veel groetjes .van martien uit alkmaar.

thera

hallo jan
ja t gaat nu bijna gebeuren
maar wat je nu in je verhaal zet
nouuuuuuuu ik denk dat luuske dat niet goed vind hoor
uitrusten dat doe je toch lekker thuis he
en luuske houd t vast wel bij zo is ze
maar ik wens je een onvergetelijke reis
en we hopen dat we veel te horen krijgen van wat je hebt meegemaakt
groetjes thera

Chr. Koopman

Dag Jan ,
Nogmaals een hele fijne en mooie reis toegewenst,
wellicht komt voor jou je droom uit en geniet ervan
dit heb jij verdiend na de vele inspanningen en successen van "Smerdiek Leeft ".

Goede reis Jan.

pieter

Nou Jan, het is bijna zover. Ik hoop voor jou dat je een
fantastische reis gaat maken. Mijn voorgevoel zegt dat ,dat helemaal gaat lukken. Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen, maar daar gaan we nog over horen, verwacht ik.

d van riet

hoi Jan
het is bijna zover ik, hoop dat je veel vrouwelijkschoon voor je lens krijgt en dat wij er ook wat van te zien krijgen, ik zorg voor wat extra foto ruimte.

Willy

Dag Jan,
Nog even en je bent maar eens weg........ Mijn moeder zei vroeger vaak als een van de kinderen ergens heen was: " Ik zou wel een vogeltje willen zijn, dan kon ik daar ook even kijken".
Nou die gedachte bekruipt mij ook als ik denk aan die geweldige reis die je gaat maken. Geniet ervan met volle teugen en ik verwacht als je terug bent een hele foto reportage van je.
Ik zal zeker op je webblog kijken en proberen te volgen waar je uithangt. Groeten en GOEDE REIS!!! Willy

Edje

Nou Jantje nog twee dagen
Of eigenlijk nog een hele lange.
Ja en je zal nu dan eindelijk zelf en alleen jou droom waar gaan moeten maken.
Vaak heb je er over gesproken en nu gaat het dan eindelijk gebeuren.
Nou veel plezier en geniet er vooral van
Groetjes doeiiiiiiii

sjaak

Hallo Jan de reis van je leven komt er aan ik doe het je niet na ook al heb iets met treinen dat weet wel
wij wensen je veel plezier
veel succes Sjaak Lien Stefan en Melanie

lucia

ja ja dat had jij gedacht zeker weekje bourtange ben jij belazerd aan het werk hier en ik met de benen omhoog als je terug bent moet niet gekker worden met jou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!