DROOMREIS.reismee.nl

het weer in Siberié//en Mongolié

Het weer in Mongolië

15 augustus
Klik hier met de rechtermuisknop om afbeeldingen te downloaden. Om uw privacy te beschermen, is het automatisch downloaden van deze afbeelding van internet verhinderd.

Zonnig

19 augustus

Max: 17 °C
Min: 4 °C
Neerslagkans: 35%

Het gaat steeds dichter bij komen nog 19 dagen .Ik las van morgen zondag 15 augustus dat er voor Moskou weer een waarschuwing geld ramen en deuren dicht houden en mond kapjes voor wordt wel spannend zo of er nog wat te zien vald in Moskou .Maar ja voor de mensen die daar wonen is het allemaal veel erger ik ben er maar 2 dagen . Kreeg nog bericht van tiaratours dat de trein reizen gewoon doorgaan ,en als ik wat minder kan zien in Moskou, schiet er nog genoeg over om van te genieten .In St Petersburg is er niks aan de hand.En in mongolié kan ik gewoon mijnachterse door rijden op het paard

Laughing
neem wel zwitsal baby zalf mee je weet nooit he ?.En later in Beiijng heerlijk aan de peking eend sambalbij?
Tongue out
De Chinese muur op , ben al druk in training om alles een beetje bij te kunnen benen

vrg Jan

Ed

Of je nu veel of weinig ziet Jantje gewoon lekker je droom achterna gaan.
En je neemt toch zeker wel iets meer mee dan alleen een flesje baby zalf
Groetjes nog 18 dagen

thera

hallo jan
ik kan wel een paardrijbroek voor je aanschaffen
dan doe je achterste ook niet zo zeer
t schiet al op voor je jantje
groetjes thera