DROOMREIS.reismee.nl

presentatie Mongolié expres

Het weer in Mongolië


12 december

Zonnig

Max: -23 °C
Min: -32 °C
Zonduur: 50%
Neerslagkans: 30%
13 december

Zonnig

Max: -25 °C
Min: -34 °C
Zonduur: 60%
Neerslagkans: 20%
14 december

Zonnig

Max: -25 °C
Min: -32 °C
Zonduur: 60%
Neerslagkans: 25%
15 december

Zonnig

Max: -21 °C
Min: -34 °C
Zonduur: 60%
Neerslagkans: 20%
16 december

Zonnig

Max: -15 °C
Min: -28 °C
Zonduur: 65%
Neerslagkans: 15%

Het is er nu wel vrij frisdaar zie je wel

Laughing

Heb Zaterdag 11 december ,een presentatie gegeven over mijn reis. In Hotel Kom in St Maartensdijk .De op komst was boven mijn verwachting Waren zo'n 50 mensen aan wezig.

Was echt leuk om te doen .

VRGR Jan

Reacties

Reacties

Maddie

Hallo Jan.
Fijn , dat je presentatie geslaagd was.
Door omstandigheden kon ik er helaas niet bij zijn..jammer!
Maar wat lijkt het me dáár koud..brrrr..
Groeten van Maddie.

thera

hallo jan
t was een leuke presentatie
je hebt t goed gedaan
en de opkomst was ook heel goed
maar ik blijf mooi in nederland
brrrrrrrrrr wat koud daar
groetjes thera

lucia

het was inderdaad heel geslaagd goed gedaan jochie en ook nog een goeie reclame voor hotel Kom die was ook heel positief en blij met deze presentatie

Naantje Aerts

Gezellig druk en goed verhaal
Jammer dat ik in de pauze al naar huis moest,
Als er nog eens een herhaling komt wil ik het graag weten! ik heb China niet kunnen zien .
Groetjes Naantje .

pieter

Het was leuk om er bij te zijn Jan. Een mooie afsluiting van je grote avontuur.

peerke

hoi jantje het was in een woord geslaaaaagd !!!!!!!!!!!!
groetjes peerke

Lilian Yau (uit Amersfoort)

Hoi Jan, is jouw presentatie Mongolië Express goed gegaan?

male weight loss

www.maleweightloss.net

l van tilborg

leuk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!