DROOMREIS.reismee.nl

Weer thuis

Hallo allemaal

Ze hadden zelfs slingers op hangen en mijn klein zoon had een mooie tekenig gemaakt wel kom thuis .Is toch leuk heel thuis komen, beter als dat er een ander slot op de deur zit

Laughing
De rest van de verhalen maak ik deze dagen wel af . Ben eerst nog druk met sorteren van de kadootjes
Laughing
.Het is nu 5 uur en klaar wakker heb een behoorlijke jetlag denk ik .Maar het was wel super allemaal en zo prima verlopen allemaal . .

vrgr groet jan

Maddie

Welkom thuis, Jan !!!
Fijn dat de reis zo goed gegaan is, werkelijk een droomreis!!
Alleen jammer dat je toen je verhaal moest stoppen, omdat het in dat land zo duur was.Maar die verhalen hebben we dus nog tegoed, he??
Nou...kom eerst maar een lekker tot rust..en dan kun je weer verder met vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt.
Het waren altijd leuke verhalen..dus ik verheug me al op ht vervolg!!!
Hartelijke groeten van Maddie.

Kaaistraat

OOOoooo die jetlag komt wel van pas dan :) Malik komt zo de boel alweer onveilig maken .

groeten

lucia

haha nou die kleinzoon is altijd lief voor opa en oma dus laat maar komen
maar we zijn blij hem weer veilig en gezond thuis te hebben en de verhalen zullen wel langzaam komen heb al wat leuke foto s gezien vind het nog steeds fijn dat ik hem het laatste duwtje heb gegeven om te gaan nou jan ook nu weer een knufff maar kan er nu weer zo bij ook he

dick

hoi Jan welkom thuis

theo

Hoi Jan,

Fijn dat alles goed is verlopen. Je moet bij een (??) biertje maar eens vertellen hoe het allemaal was. Het klint als een geweldige reis.

Theo

riet

Welkom thuis Jan
Je heb gelezen wat Theo zei
Ik zie je wel eens verschijnen
Groetjes

Anja Hage

Hallo Jan,
Toch maar gelukkig dat ze weer blij zijn met je thuiskomst hé. Het zal zeker weer even een omschakeling zijn, maar neem je tijd om weer in je ritme te komen. Uiteraard zijn je verhalen heel welkom en kijk er ook naar uit. Hopelijk is het van begin tot het einde een onvergetelijke belevenis geweest. Dit kan niemand je ooit nog afpakken.
Groetjes,
Anja

kee slager

welkom terug op Tholen, globetrotter
Kees

Annie Vogelaar

Welkom terug. Zo te lezen heb je een super reis gehad. De rest van de verhalen hou ik nog van je te goed.

Groetjes Annie Vogelaar

pieter stols

Je droomreis zit er op Jan, ben toch nog wel heel benieuwd naar je verhalen. Dat biertje is een goed idee van theo, weetje het vertelt gewoon beter met een biertje erbij en de verhalen worden nog mooier en sterker.

peerke

hoi jantje ik hoor en zie dat je weer thuis bent
alles goed verlopen met je terug komst??
ik las dat je een mooie welkom thuis had
een mooie slinger en tekenning en dat allemaal voor jou dat maak je niet dikwijls
mee he
maar ik zag je ook al met een geweldigge muts op
zo,n mooie russishe staat je geweldig jo
moet je meer op doen loop je mooi voor joker
nou geen gek heid meer het is een mooie muts. muts
maar helaas jo het zit er weer op
waneer ga je weer???je hebt het zeker ook wel gemerkt he dat je luusje met smacht op je zat te wachten he. ik las ook dat je een jetlag hebt maar daar kom je wel weer overheen die nederlaag van feyenoord gisteren zal iets moeilijker worden
denk ik maar ja je hebt goede en slechte tijden ik
zou zeggen op naar de goeie .ik hoor nog wel van de
rest van je verhalen. en kom snel bij je aan
om de rest van je verhalen aan te hooren en foto,s
te bekijken ik ga nu weer kappen rust van de week nog
maar even lekker uit
dan kan je er snel weer tegen aan groetjes peerke en tot ziens .houdoeeeeeeeeeeeeeeee

Willy

Welkom thuis Jan,
Fijn dat je weer heelhuids op Nederlandse bodem bent geland en weer bij Lucia. We wachten met spanning op je vervolg verhaal maar gaan eerst zelf 2 weken naar Turkije.
Ik zie of hoor je daarna wel weer.

Groetjes, Willy

wimvanderveen

hallo jan ben ook weer thuis met zoon adriaan .leuke verhalen.dehartelike groeten wi m